Інтерв'ю з клієнтами | Саша з PIXIO

Оновлено: 22 лип.

Саша Чемолосова, бренд-менеджерка магнітного конструктора у стилі піксель-арт PIXIO, розповідає про свій досвід роботи з креаторами контенту та дає поради, як знайти того, хто точно зробить роботу так, як потрібно.



Розкажи про себе та свій професійний бекграунд. Як давно займаєшся маркетингом та контентом?

Мій шлях – це понад 15 років у рекламній індустрії насамперед у new business, потім у Cheil / Samsung (це щось середнє бути на стороні клієнта та на стороні агенції) і вже понад 2-х років на позиції brand manager PIXIO, де HQ у Києві, що не типово для українського ринку. Я б сказала, що більшість своєї професійної діяльності я менеджерила/ініціювала створення контенту.


На чому зараз фокусуєшся у роботі?

PIXIO всього 3 роки, і ми головним чином були сфокусовані на продуктових розробках. Минулого року ми представили більш як 50 нових позицій, скоро реліз нової версії застосунку (раджу вам завантажити його). Зараз мій головний фокус – вірно розповісти про створене та забезпечити потрібними матеріалами наших партнерів у світі.


Як зазвичай шукаєш креаторів контенту?

Найчастіше це такі ресурси: Behance, Fiverr, Artstation. Серед українських платформ для мене краще за Taker | Maker немає ;)


Під які завдання шукаєш найчастіше креаторів?

Фото, тексти, продуктовий дизайн – створення персонажів та світів із PIXIO (приклад одного з них нижче).


Скільки часу витрачаєш на їхній пошук та вибір? За якими критеріями відбираєш креаторів?

Ми дивимося на портфоліо в першу чергу, щоб були проєкти для різних ринків. Шукаємо широту погляду, тому що створюємо медіа для багатьох країн. Легко приймаємо рішення, найчастіше йдемо через тестовий етап. Готові чекати місяць або більше, якщо у креатора насичений графік.


Кого точно не розглядатимеш?

ДНК креатора – це їхнє портфоліо. За фото швидше не розглядатимемо, коли нам не зрозуміло стиль/стилі, в якому артист/креатор працює.


Що для тебе важливо у роботі з креатором?

Цінуємо, коли креатор мислить продуктом. PIXIO має специфіку, його важливо взяти в руки, створити щось самому, відчути принцип з'єднання, враховувати його геометрію та кольори. На попередньому етапі видно рівень професіоналізму креаторів, цінуємо увагу до деталей. Терміни важливі, але важливіше відкрита комунікація та опрацьованість матеріалу. Для цього ми готові зачекати.


Що привело тебе на платформу? Як дізналася про неї?

Ми шукали предметного фотографа та креативних копірайтерів. Про платформу, я не пам'ятаю... здається у фаундерки платформи побачила пост у соц. мережі або Юля сама мені розповіла.


Які були бар'єри, складнощі у використанні?

Я мала довіру спочатку, тому що особисто знайома з Юлею. Мене приємно здивував шорт-лист креаторів, який мені запропонували з платформи, і всі з них були готові до тестового завдання ;) Так ми почали рухатись далі.


Розкажи про свій досвід роботи з платформою та її контент креаторами?

Був успішний досвід із текстами від копірайтерки Нікі та з предметними фото від фотографки Марини. Рекомендую їх іншим клієнтам платформи за такими критеріями, як якість роботи, терміни та комфортність взаємодії. Поділюсь деякими роботами Марини. Серфінгістка, до речі, побила рекорди з органіки в наших медіа ;)


Що тобі найбільше подобається у платформі? Що варто покращити?

Я часом зачитуюсь описом креаторів )) Круто, як ви розповідаєте про нові роботи через кожного окремого креатора. За кожним створеним медіа стоїть людина, і ви це підкреслюєте, як мені здається.


Твої поради іншим клієнтам щодо пошуку/вибору креатора: як знайти того, хто точно зробить роботу так, як потрібно?

Думаю, що у пошуку окрім попереднього відбору та тестових завдань грає роль і фактор інтуїції. Також важливий особистий дебрифінг: почути хід думок, показати/залучити у продукт, розповісти про наші особливості як компанії, культуру та процеси. Звірити поняття етапності та термінів: що саме і коли. Звести уявлення про весь процес в один формат з двох сторін.


Коли ми робимо щось із кимось вперше, ми більше занурюємося, дивимося скетчі, обговорюємо позначки ідей, активні у підготовці взагалі. Коли вже був успішний досвід, ми даємо більше свободи.


Твої поради креаторам: як стати креатором, із яким завжди хочеться працювати?

Пропонувати рішення бізнес-завдання, дивитися на бриф ширше. Занурюватися в екосистему, специфіку клієнта/продукту, оскільки окреме ТЗ – це крапля в океані завдань і важливо рухатися в одному стилі або думати, як пропоновані зміни впливатимуть на те, що вже є.


Ми відкриті до ідей. Якщо є ідея для фото або як покращити тексти в додатку/на сайті, продуктові відео для онлайн майданчиків на кшталт Amazon, зробити колаборацію з іншим вашим клієнтом – пишіть. Оперативний зворотний зв'язок гарантую.


Кейс: стоп-моушн відео для соцмедіа PIXIO від відео-креатора Taker | Maker.

Кейс: серія креативних фотографій для соцмедіа PIXIO від фотографки Taker | Maker.

Кейс: тексти англійською для онлайн магазину PIXIO від креативної копірайтерки Taker | Maker.


95 переглядів