top of page

Тренди 2023: ти, я і мій аватар

Оновлено: 5 січ.

Що варто знати брендам про онлайн-ідентичність, кастомізацію самовираження і роль спільноти у метавсесвіті 2023? Розповідає GWI, технологічна компанія з аналізу аудиторії. Taker | Maker виділив ключову інформацію та цифри.


What’s the role of community and identity in the metaverse?

Роль перших користувачів

"Справжнього" метавсесвіту ще не існує, але споживачі та бренди досліджують і експериментують у таких онлайн-ігрових просторах, як Roblox, Fortnite та The Sandbox. Разом вони допомагають нам зрозуміти, чим може стати метавсесвіт і його величезний руйнівний потенціал.


Дослідження серед дітей показує нам, що молоді гравці Roblox частіше захоплюються програмуванням і пригодами, але вплив буде ще сильнішим, оскільки користувачі отримають більше свободи експериментувати з самовираженням і ідентичністю.


Ранні користувачі метавсесвіту частіше ідентифікують себе як чоловіків, білих, гетеросексуалів, із домогосподарств із високим рівнем доходу та орієнтованих на технології, але люди, які віддають перевагу проводити час онлайн, є набагато різноманітнішою групою.



Відкритий світ ігор

У 2022 році відбулося перше дрег-шоу змішаної реальності та віртуальна трансляція футбольного матчу.


Кількість дорослих геймерів, які грають у Roblox, зросла на 32% за останній рік, і вони відіграють важливу роль, коли справа доходить до цифрових ідентичностей.


Ці перші уроки щодо ідентичності є ключовими для успіху метавсесвіту, даючи користувачам можливість експериментувати, взаємодіяти та міркувати. А також можливість виділитися та більше контролювати те, як люди думають про них.


Це дає членам ЛГБТК+ спільноти новий досвід, щоб дізнатися, як вони можуть виражати себе в Інтернеті, взаємодіючи з іншими членами своїх спільнот у безпечних місцях. Це є простір, де люди могли розмірковувати про свої особистості, приймати нові ідентичності та спостерігати, як інші взаємодіють із їхнім аватаром.


На відміну від платформ соціальних медіа, які базуються на трансляції, ці цифрові простори дають людям місце, де вони можуть спілкуватися зі своїми спільнотами та створюють відчуття спільної ідентичності. Це зміна кількості підписників на спільноту, і бренди все більше усвідомлюють цю зміну.


Такі бренди, як Tommy Hilfiger і Gap, відкрили віртуальні пропозиції в Roblox із досвідом, орієнтованим на спільноту, відстоюючи індивідуальний стиль і експресію.


Ігри — одна з улюблених розваг аудиторії метавсесвіту, хоча вона також соціально свідома. Підлітки, які грають у Fortnite, Minecraft або Roblox, відрізняються від своїх однолітків тим, що захищають людей від знущань і, бачити усі типи людей у рекламі, телешоу або фільмах, для них важливо.

Головне – кастомізація

Ранні дослідження показали, що кастомізація є важливою функцією для збільшення задоволення від гри та автономності, так само як, мати більше вибору та можливість досліджувати. Не дивно, що зі збільшенням віртуальних можливостей 47% споживачів кажуть, що їм цікаво створити аватар.


Зовнішній вигляд персонажа (наприклад, колір волосся) та особистість персонажа (наприклад, вік, стать) є найважливішими параметрами налаштування. Користувачі хочуть змінити свою зовнішність більше, ніж свій гардероб, таким чином підкреслюють свою потребу бути собою онлайн дещо по-іншому.


Наприклад, Мета пропонує понад квінтильйон різних комбінацій атрибутів для мета-аватару: від тону шкіри та форми обличчя до допоміжних пристроїв, як-от слухові апарати, щоб більше людей могли відчувати себе представленими та включеними.


Але перевага метавсесвіту полягає в тому, що створення параметрів налаштування залежить не лише від великих технологічних компаній, але й від багатьох стартапів, які також мають вплив, який зростає.



На що чекати у 2023?

Віртуальні світи вже давно надають користувачам анонімність і незалежність від повсякденного життя, дозволяючи їм адаптувати нові персони, не боячись несхвалення з боку реальних соціальних кіл.


Тепер увага зосереджена на тому, щоб створити у метавсесвіті новий досвід і середовище, де користувачі відчуватимуть себе бажаними.


Споживачі хочуть експериментувати та взаємодіяти новими способами, які їм не доступні у реальному світі або існуючі цифрові пропозиції не можуть їх надати. Бізнес має активізувати свої зусилля для створення інклюзивних налаштувань і продуктів, які дозволять користувачам бути креативними, виражати свою цифрову ідентичність і досліджувати свій унікальний стиль – і мати все це, весело проводячи час.

46 переглядів
bottom of page