Інтерв'ю з креаторами | Моушн дизайнерка Анастасія

Оновлено: 17 черв.

Резидентка платформи Анастасія спеціалізується на створенні анімаційних роликів від А до Я – від сценарію, сторіборду до ілюстрацій, 2д анімації, моушн дизайну. За необхідності бере в роботу підбір музики, саунд дизайн, озвучування, кольорокорекцію, спецефекти, кеінг. Вважає, що контент у соцмережах і на сайтах і є тим, що власне продає послуги чи товари.

Резидентка платформи Анастасія спеціалізується на створенні анімаційних роликів від А до Я – від сценарію, сторіборду до ілюстрацій, 2д анімації, моушн дизайну, і за необхідності, бере на себе музику, саунд дизайн, озвучування, кольорокорекцію, спецефекти, кеінг.

Розкажи трохи про себе та свій професійний бекграунд. Як давно займаєшся контентом? Як давно працюєш як фрілансер?

Я працюю з графічним дизайном близько 6 років, з моушном – майже 5 років. Наразі є постійна робота в британській компанії Bridge Learning Tech, раніше поєднувала роботу в українській агенції та фриланс, періодами працювала лише як фрилансер.


Як, на твою думку, впливає контент на досягнення глобальних бізнес цілей клієнтів?

Контент, на мій погляд, як в соцмережах, так і на сайтах – це те, що власне і продає послуги чи товари. Якою б класною не була ідея або продукт, ніхто нічого не купить, якщо воно не привертатиме увагу – а саме візуальна складова це те, що змушує людей зацікавитися.


Де ти зараз базуєшся? Як змінилося твоє життя та твоя робота з початком війни? Що б порадила іншим креаторам: як адаптуватися? що робити? чого уникати?

Я наразі знаходжуся у Києві, з якого поїхала на декілька тижнів на захід України під час активних бойових дій на півночі Київщини. Якщо порівнювати ситуацію зараз і до війни – то у мене майже нічого не змінилося, адже, як і раніше, працюю в основному з клієнтами з-за кордону. Але перший місяць вийни не могла працювати за комп'ютером взагалі. Порадити щось важко, у всіх ситуація індивідуальна. З наявністю роботи за кордоном мені просто пощастило. Щодо того, чого варто уникати – все просто. Не працювати з ворожими країнами та клієнтами, що їх підтримують.


Як шукаєш нових клієнтів зараз? Як змінився твій підхід та інструменти у пошуку клієнтів?

Якщо потрібно – шукаю нових клієнтів онлайн через сайти з пітчами, подаюся на них на різні проєкти. Такий мій підхід у пошуку клієнтів працює так само добре, як і до війни.


В роботі Анастасія добивається від клієнта максимальної чіткості у брифі та коментарях – для неї це основа адекватної комунікації.

Що важливо для тебе в роботі з клієнтом, над проєктом? Чого зараз тобі не вистачає, щоб бути ефективною в роботі?

Ключове для мене – щоб клієнт або знав чого хоче і міг це донести, або довіряв моєму вибору, досвіду та смаку, а не вимагав чогось що сам не може зрозуміти або пояснити. Я не вмію читати думки, тому в роботі зі мною я добиваюся від клієнта максимальної чіткості у брифі та коментарях – для мене це основа адекватної комунікації. Наразі мені все ще буває важко концентруватися на роботі, але намагаюся з цим боротися.


Розкажи, будь ласка, про досвід роботи із платформою та її клієнтами.

Як на мене, ця платформа – український аналог інтернаціональних платформ з аналогічними принципами, але з більш персональним підходом та комунікацією. Працювала на Taker | Maker з різними компаніями та над різними проєктами, серед них комунікаційна агенція Свої та їхній клієнт легендарний Jägermeister, український підрозділ міжнародної рекламної мережі Havas Village Ukraine та їхній клієнт українська позапартійна громадська спілка Aspen Institute Kyiv, міжнародна платформи з сервісів для студентів EduBirdie. Загалом все пройшло успішно, я була всім задоволена.


На чому зараз фокусуєшся у роботі? З якими викликами в роботі з клієнтами найчастіше стикаєшся?

Майже нічого не змінилося глобально для мене. Хіба що частину заробітку відправляю на донати )) Також, всі клієнти з-за кордону існують в іншій реальності, і це дещо ускладнює занурення в проєкти.


Дивитися портфоліо Анастасії, моушн дизайнерки та 2д аніматорки.

16 переглядів